dinsdag 3 november 2009

Prototype

Ik maakte een prototype met behulp van een dekseltje van een potje kruidenkaas, een plasticinebolletje, een kaars en een scalpel
Eerst verwarmde ik het dekseltje boven de kaars

vervolgens vervormde ik het dekseltje met behulp van het bolletje, zodat er een holte in zat
Er moet nog een gaatje uitgehaald worden voor het bijschenken en om een rietje door te steken
Dit doe ik met behulp van het scalpel
Deksel op het glas, het glas met rosé wijn vullen, tomatenpuree in het geurbakje, rietje erdoor en klaar!
Het bijvullen gaat zeer gemakkelijk, ook door zo'n klein gaatje, indien je gebruik maakt van een schenktuit. (met dank aan Simon Dessauvage)

Opmerkingen:
  • het rietje moet kort afgeknipt worden zodat je toch met je neus toch nog redelijk dicht bij het geurbakje komt
  • het geurbakje moet groter zijn
Ik ga nu in het atelier informeren om nog een model te maken mbv een schuimmodel en vacuümtrekken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten