zondag 25 april 2010

Feedback Opendeurdag ivm Inclusie Toegang

Het commentaar van jury ging ook bij mij vooral over het feit dat er een
manuele handeling vereist is.
Er werd gevraagd om te zoeken naar een oplossing hiervoor, eventueel met een helling zodanig dat vooral rolstoelgebruikers minder tot geen arbeid moeten leveren.
Indien mogelijk zelfs een oplossing zoeken waarbij het draaistuur overbodig wordt.

persoonlijk had ik hierbij mijn bedenkingen omdat ik net wél een actie element in mijn ontwerp wou, zodat het niet enkel een vervelende doorgang is maar ook een beetje een spel.

Nog veel werk aan de winkel dus!

er moet ook meer duidelijkheid komen ivm de vereiste afmetingen voor een rolstoel. elektrische rolstoelen zijn heel wat groter dan een manuele.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten